Majoitusinfo

Nallikari Lomakylän palvelut ovat normaalisti avoinna ja palvelemme asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Siivousta on ennestään tehostettu ja kiinnitämme tarkasti huomiota hygieniaan.

Huomaattehan, että kaikki majoitustilamme ovat omalla sisäänkäynnillä, mikä mahdollistaa joustavan kulkemisen, sekä tarvittaessa ajoneuvon pysäköinnin majoitustilan läheisyyteen. Halutessanne voimme järjestää niin, ettei vastaanotossa tarvitse käydä tullessa, sillä Villojen ovien kulkukoodit voimme toimittaa teille tekstiviestillä ja mökkien avaimet voimme jättää tallelokeroon noudettavaksi.

Lomakylämme palvelee normaalisti ja meille voit huoletta tehdä uusia varauksia mökki- ja huvilamajoituksiimme, sekä caravan-paikoille. Joustamme myös uusien varausten osalta ajankohtaisten ohjeiden mukaisesti, eli mikäli majoitustarpeenne muuttuu, voimme helposti muuttaa varauksenne toiselle ajankohdalle.

Suosittelemme tekemään kaikki varaukset suoraan vastaanotostamme, sillä suurten varauskanavien asiakaspalvelut ovat tällä hetkellä hyvin ruuhkautuneita. Tällä tavoin pystymme palvelemaan Sinua mahdollisimman joustavasti.

Voit tehdä varauksen suoraan vastaanotostamme 044 703 1353reception@nallikari.fi, tai varaussivustolta www.nallikari.fi/varaukset