Uudet varaukset & muutokset

Varauksien muutokset

Vallitsevasta tilanteesta johtuen, haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden muuttaa varauksia joustavasti.

Mikäli ennakkoon maksettu varauksesi on ajalle 15.3.–14.4., voit siirtää majoituksesi ajankohtaa maksutta aina 31.12.2020 asti, mikäli vastaavaa majoitusta löytyy vapaana.

Muutoksen voit tehdä ottamalla yhteyttä vastaanottoomme 044 703 1353, tai reception@nallikari.fi. Ryhmiä ja tilaisuuksia koskevat muutospyynnöt pyydämme myyntipalveluumme sales@nallikari.fi.

Mikäli olet varannut majoituksesi kolmannen osapuolen kautta, pyydämme tekemään muutospyynnöt suoraan alkuperäisestä varauskanavasta. Suhtaudumme muutoksiin joustavasti. Esimerkiksi Expedia on julkaissut Global Cancellation Waiver -ohjelman, johon olemme liittyneet, jotta asiakkaamme voisivat tehdä muutokset mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti.

Uudet varaukset

Lomakylämme palvelee normaalisti ja meille voit huoletta tehdä uusia varauksia mökki- ja huvilamajoituksiimme, sekä caravan-paikoille. Joustamme myös uusien varausten osalta yllä mainittujen ohjeiden mukaisesti, eli mikäli majoitustarpeenne muuttuu, voimme helposti muuttaa varauksenne toiselle ajankohdalle.

Suosittelemme tekemään kaikki varaukset suoraan vastaanotostamme, sillä suurten varauskanavien asiakaspalvelut ovat tällä hetkellä hyvin ruuhkautuneita. Tällä tavoin pystymme palvelemaan Sinua mahdollisimman joustavasti.

Voit tehdä varauksen suoraan vastaanotostamme 044 703 1353reception@nallikari.fi, tai varaussivustolta www.nallikari.fi/varaukset